CLIENT CASE

Mercure Roeselare

Mercure maakt deel uit van de Accor Groep en heeft 766 hotels in 51 landen. Mercure Hotel Roeselare nam contact met ons op om hun sociale media te professionaliseren.

“We willen meer aanwezig zijn op sociale media, maar we hebben geen tijd of weten niet waar te beginnen”, is een zin die we vaak horen. In hospitality is dit meer dan begrijpelijk.

Business meets leisure  

Mercure Roeselare is een zakelijk hotel met een solide reputatie. Hun expertise in zakelijke gastvrijheid loopt als een rode draad door hun sociale media, maar we richten ons ook op het aantrekken van een recreatief publiek tijdens weekends en vakantieperiodes. Na een kick-off meeting hebben we dit vertaald naar een social media strategie en een content plan. Vandaag beheren we hun sociale media van A tot Z.

Meer bereik

Creatieve posts voor Instagram, Facebook en LinkedIn, meeslepende verhalen, coole animaties, … originele content in combinatie met de juiste strategie en doelgroep hebben het bereik van Mercure vergroot.

“studio nestor heeft ons geholpen om de online aanwezigheid op sociale media van Mercure Hotel Roeselare te vergroten. Hoe? Door voortdurend nieuwe content te creëren en samen te denken op commercieel niveau. Dit leidt tot minder gedoe en minder creatief werk voor ons.”
Damien Janssens, General Manager Hotel Mercure Roeselare

share this

Facebook
Twitter
Pinterest

i-mens

Een nationale perscampagne succesvol regionaal uitrollen

© Studio Nestor 2025