RecyclePro was voor mij geen onbekend terrein. Als ex-woordvoerder van Recupel kwam ik meermaals in contact met dit vakmagazine. Duurzaamheid en circulariteit liggen me nog altijd nauw aan het hart. Toen RecyclePro een extra pen zocht, twijfelde ik geen seconde.

© Rudi Van Beek
Zelf op zoek
Wat mij vooral aanspreekt in deze samenwerking is dat je als redacteur zelf op zoek gaat naar het verhaal. Geen voorgekauwd kader dus. Samen met de klant bepaal je de invalshoek die de aandacht van de lezer grijpt. Ervaring met duurzame thema’s en de ins & outs van de recyclingwereld komen hier goed van pas.

Jubileumeditie

Ik werk aan elke editie van RecyclePro mee. Een extra fijne opdracht was de jubileumeditie, waarin maar liefst 100 ondernemers aan het woord komen. Hoe zijn ze begonnen? Wat is veranderd? Wat is de impact van wetgeving? Hoe zien zij de toekomst?
Een voor een boeiende gesprekken met ondernemers die op de barricades staan om onze planeet te beschermen door met hun oplossingen een antwoord te bieden op de klimaatuitdagingen.